wibiya widget

Cumartesi, Ekim 10, 2009

Uyusam

Uyanmıştım istemeden

Bir zaman önce

Şimdi anımsamadığım yerlerde...

Rüya görmüyorum

Yine!


Rüya bana uzak

Her ne kadar istemesem de!

Nereye kadar sürer bu cefa?

Açamıyorum gözümü yeni rüyalara!


Hayalperesttim belki...

Sessiz

Onsuzum

Şimdi


Yorulmak

Unutmak istiyorum;

Rüya görmüyorum...


Solgunum

Durgunum

Sessiz

Huzursuzum

Rüya şimdi nerede

Bilmiyorum


Hayallerin prensi miyim?

Tacımı geri alınca

Uykusuzluğumu zapt edebilir miyim?


Uyandırılmıştım

Uzun zaman önce

En güzel rüyamın bir yerinde...

Şimdi

Çağırsa beni

En keyifsiz rüyama dönüşür

Belki

İlgisiz, kaygısızım ona

Oysa

Ne dünyalar var

Başucumda duran rüyada

Sonu uyanmak olsa da!

Mutluluk bir kural rüyada

Sevinsem

Üzülsem

Bir parça...


Herşeyden önce

Uyusam

Hemen burada..!

D.E.Ü.

Hiç yorum yok: